wtorek, 27 lutego 2018

ALBUM-cały jestem w koronkach

...i nastąpił powrót do albumów...

Nazbierało mi się tak jakoś ''samo''dość sporo koronek, resztek materiałów,wstążek
 i oczywiście tekturek. Jednocześnie w mojej głowie pojawiła się myśl, że już dość 
kupowania przydasi i odkładania na półkę, bo ładne,bo później, bo szkoda,
robię z tego co mam, póki nie zaświta mi jakaś nowa idea.
Wyjątkowo wykorzystałam kwiaty sztuczne z materiału, gotowe, zamiast robionych przez siebie.
Na zdjęciach  są wszystkie karty z albumu, jest ich niewiele, 
za to bogato zdobione koronkami, a te jak wiadomo lubią przestrzeń.
Z tego też powodu niektóre z nich mają harmonijkowe lub wysuwane bazy do wklejania zdjęć.




















Pozdrawiam serdecznie!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Junk journal - Mechanikal

Dziennik w trochę mrocznej stylistyce. Piękne papiery Stamperii pomiędzy mocno postarzanymi kartkami. Mnóstwo zakładek, tagów, koper a także...