piątek, 6 października 2017

Tag mixed media w kształcie bombki-łezki


Z beermaty wycięłam bombkę w kształcie łezki
o wymiarach ok. 21 x 12 cm
i przyozdobiłam w:
odlewy z masy plastycznej z foremek, elementy metalowe, szkiełka,
 pastę piaskową, sizal
a następnie wszystko pokryłam farbkami metalicznymi i woskami Pentart
oraz lekko brokatem.
Na łańcuszku pojawił się malutki dzwoneczek.

Materiały, które użyłam, a których nie widać choć są niezbędne:
tektura falista, gesso i gaza.







Pozdrawiam serdecznie!



Pracę zgłaszam na wyzwanie





W dniu 13 X 2017 otrzymałam miłą wiadomość od firmy Coral4u
o wygranej!

Bardzo dziękuję!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Junk journal - Mechanikal

Dziennik w trochę mrocznej stylistyce. Piękne papiery Stamperii pomiędzy mocno postarzanymi kartkami. Mnóstwo zakładek, tagów, koper a także...