piątek, 28 lipca 2017

Nostalgiczny album scrapbooking

Album w bardzo nostalgicznym nastroju,
-dziś przedstawiam okładkę:

bazę stanowią tekturki z beermaty oklejone papierem Scrapberrys
w pięknym jasnym, dżinsowym kolorze.
Brzegi wycieniowałam tuszami Distress, tłem jest wzór z maski(szablonu)
i pasty strukturalnej.
 Następnie na gazie umieściłam okrągłą tekturkę z ażurowym wzorem,
metalową koronkę i tekturkowy napis"Album", skrzydło z masy lekkiej,
kwiatuszki ręcznie zrobiłam z foamirau
 i jakby tego było mało dołożyłam przepiękny turkus w metalowej oprawie.
Nie zapomniałam również o drobiazgach, które nadają lekkości 
czyli: papierowe listeczki. styropianowe kulki i kokardki.








W następnym poście pokarzę środek album
a dziś pozdrawiam serdecznie !

 i zgłaszam swoja pracę a wyzwanie
Miszmasz papierowy



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Junk journal - Mechanikal

Dziennik w trochę mrocznej stylistyce. Piękne papiery Stamperii pomiędzy mocno postarzanymi kartkami. Mnóstwo zakładek, tagów, koper a także...