czwartek, 25 maja 2017

Art journal - karta kwiatowo wiosenna Tajemniczy ogród

Kolorowe kwiaty w wiosennym ogrodzie,
a między kwiatami śpiew Aniołów





Strony z Art Journala,
 który zaczęłam tworzyć wraz z nadchodzącą wiosną
 i w miarę rozkwitu kwiatów w ogrodach przybywało kwiatów  u mnie.

Kwiaty rysowałam ręcznie a następnie kolorowałam akwarelkami w płynie Ecoline.


Prace  zgłosiłam na wyzwanie pt. Tajemniczy Ogród w MiszMasz papierowy

http://sklepmiszmaszpapierowy.blogspot.com/2017/05/wyzwanie-tajemniczy-ogrod.html




3 komentarze:

  1. Przepiękny wpis do art journala !! Zgłoś proszę jeszcze raz pracę, ponieważ zalinkowałaś całego bloga, a nie post z pracą na wyzwanie :) Dziękuję za udział w zabawie w MiszMaszu Papierowym :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie :-)
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w Miszmaszowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję, muszę jeszcze poćwiczyć to wstawianie posta, może następnym razem mi się uda.

    OdpowiedzUsuń

Junk journal - Mechanikal

Dziennik w trochę mrocznej stylistyce. Piękne papiery Stamperii pomiędzy mocno postarzanymi kartkami. Mnóstwo zakładek, tagów, koper a także...