niedziela, 9 kwietnia 2017

Mixed mediowa Madame w nowej odsłonie - Lady in Pink

Aby trochę urozmaicić czas przedświąteczny i oderwać oczy od ozdób wielkanocnych
zapraszam do obejrzenia mixed mediowej pracy - nazwałam ją Lady in Pink.
Powstała nagle i zupełnie niespodziewanie, pod wpływem natchnienia,
a tych u mnie dość sporo


Nie jest to obraz na blejtramie,
-wykorzystałam pudełko po butach(26x24cm)
gruntując je,gesso posypywałam suchymi pastelami tworząc tło,
Póżniej doszły wzory z szablonów i Viva Relief-Papierpaste
 oraz drobne elementy tekturowe http://www.artpasje.pl/.
Twarz "pożyczyłam" z jednego z czasopism,( taka ładna, że żal mi było odłożyć na makulaturę),
kwiaty są mieszane czyli część zrobiłam sama z papieru a kilka jest sztucznych z materiału.
Kolory to efekt Ecoliny i barwników, które na co dzień mają zastosowanie w zupełnie w innej sztuce.
Malować można wszak wszystkim...



Błyszczące motyle podkreśliłam metaliczną farbą Pentarta
seria Delicate Metalik w kolorze liliowe srebro.
Medalion to efekt Masy Superlekkiej z foremki silikonowej,
pokryty szlagaluminium i patynowany czarną farbą akrylową



Zachęcam wszystkich do zabawy w tworzenie takich obrazów,
większość potrzebnych materiałów każdy z nas ma w domu
a przyjemność przy i po pracy Wielka!

Pozdrawiam serdecznie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Junk journal - Mechanikal

Dziennik w trochę mrocznej stylistyce. Piękne papiery Stamperii pomiędzy mocno postarzanymi kartkami. Mnóstwo zakładek, tagów, koper a także...