środa, 20 lipca 2016

Ikony - Decoupage

Jakiś czas temu przedstawiałam ikony, które malowałam sama temperą,
dziś już utrwalone wiszą na ścianie,
ale dołączyły do nich nieco mniejsze ikony, które zrobiłam metodą Decoupage.
Same papiery z ikonami oraz deseczki zakupiłam w sklepie Inspirello (internetowo).
Do złoceń użyłam szlagmetalu klejonego na mikstionie oraz  


foli złotej na rolce i kleju do złoceń, dzięki czemu uzyskałam efekt jaki widać poniżej na zdjęciu.


Tutaj wykorzystałam oprócz folii , szablon i złotą farbę akrylową.


Pojawiły się również spękania (Stamperia) i postarzania pastami
 postarzającymi firmy Pentart : umbra i antyczny złoty.


Serdecznie pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Junk journal - Mechanikal

Dziennik w trochę mrocznej stylistyce. Piękne papiery Stamperii pomiędzy mocno postarzanymi kartkami. Mnóstwo zakładek, tagów, koper a także...